Termékek Menü

Gyakran Ismételt Kérdések

Be kell-e regisztrálnom, hogy tudjak rendelést leadni?

Nem kell, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

Miért érdemes regisztrálni?

Ha már egyszer megadtad az adataidat, utána egyszerűbb rendelést leadni. Csak e-mail címet és jelszót kérünk, valamint így használhatod a kívánságlistát és megtekintheted a korábbi megrendeléseidet is.

Hol tudom a címemet, adataimat módosítani?

A személyes adataidat valamint a szállítási címedet Bejelentkezést követően a fiók ikonra kattintva módosíthatod: Fiókom

Hol tudom a belépési jelszómat megváltoztatni?

A jelszómat Bejelentkezést követően a fiók ikonra kattintva módosíthatod: Jelszócsere

Elfelejtettem a jelszavamat / felhasználónevemet? Mi ilyenkor a teendő?

Klikkelj a főoldalon a Belépés gombra, majd az "Elfelejtett jelszó"  szövegre. Add meg a regisztrációkor megadott email címedet, melyre a rendszer elküldi a felhasználói nevedet és egy új jelszót. Az újonnan létrehozott jelszót természetesen utólag a fiókom linkre kattintva a jelszócsere pontban módosíthatod. 

Regisztráltam, de nem tudok belépni. Mi a teendőm? 

A regisztráció után a rendszer automatikusan küld egy e-mailt benne egy linkkel. A linkre kattintva már be is tudsz lépni a fiókodba. 
Ha ez a levél a regisztrációt követő 12 órán belül nem érkezik meg, kérjük, küldj nekünk egy e-mailt az info@rajzfilmajandekok.hu e-mail címre. 

Leadtam a megrendelést, viszont meggondoltam magam és mégis utánvéttel vagy banki utalással szeretném kérni a csomagomat. Mit tegyek?

Ebben az esetben légy szíves írj e-mailt: info@rajzfilmajandekok.hu e-mail címünkre. Ha még nem késő tehát a csomagodat még nem adtuk át a futárszolgálat részére, akkor lehetőség van a változtatásra.

Mit jelentenek a különböző online rendelési státuszok?

Ha a rendelésed „függőben lévő” státuszban van, akkor kollégáinkhoz beérkezett, de még nem került feldolgozásra. Amennyiben megrendelésed „Megrendelésed rögzítettük, feldolgoztuk” státuszban van úgy az előkészítési fázis véget ért, a termék csomagolásban várja, hogy a futár átvegye tőlünk. A "Rendelésed átadtuk a futárnak" állapot váltáskor rendelésed a futár számára átadásra került, 2 munkanapon belül kézbesítik! 

Milyen gyorsan érkezik meg a rendelésem?

Amennyiben házhoz szállítást kérted, úgy a rendelésed összekészítését követő két munkanapon belül. Személyes átvétel esetén, ha az adott termékből van készleten, akkor akár a rendelés napján is átvehető, viszont ha nincs készleten, pár napra van szükség, míg megérkezik az áruházunkba a termék. Kapacitásunkhoz mérten mindig törekszünk a minél gyorsabb teljesítésre, így legtöbbször a megrendelést követő munkanapon megtörténik annak feldolgozása.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Lehetséges, hogy a levelező rendszered levélszemétnek (spam) nyilvánította az automata e-mailt a rendelésről. Kérjük, nézd meg, nincs-e a spam mappában.
Gmail levelező rendszer esetén pedig a promóciók vagy a fórumok fület is érdemes átnézned.

Ha nem saját számlaszámról utalom a megrendelésem összegét, akkor mit írjak a közlemény rovatba?

Ilyen esetben a közlemény rovatba a megrendelés számát kell beírni. Minden rendeléskor e-mailt küldünk, amiben megtalálható a rendelésed száma. 

Honnan tudom, mikor érkezik a csomag?

A csomagküldés idejéről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, de nyomon követheted rendelésednek a sorsát, ahogyan azt a fenti 3-as pontban leírtuk.

Mikor várható a futár érkezése?

Az MPL futárszolgálat érkezése hétköznap 07.00- 17.00 óra között várható!

Mi történik, ha nem talál otthon a futár?

A futár kétszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot, ha nem talál senkit otthon, akkor a megadott telefonszámon időpontot egyeztet vagy írásos üzenetet hagy. Ha kétszeri kézbesítés kísérlet után is sikertelen az átadás, akkor a helyi postán 10 napig átvehető!

A korábban megrendelt termékeimet szeretném megnézni, ezt hol tehetem meg?

A korábbi megrendeléseidet természetesen, ha volt már ilyen a Bejelentkezést követően a "Fiókom" kattintva a "Korábbi rendelések" elnevezésű linken belül találod meg. 

Megérkeztek a megrendelt termékeim (Disney kiegészítők), de a termék nem pont olyan, mint amit elképzeltem. Mi a teendő ilyenkor? Hogyan küldhetem vissza?

A NEM HUMBUK GARANCIA keretében a csomagodban található visszaküldési szelvénnyel az átvételt követően 3 munkanapon belül díjmentesen visszaküldheted hozzánk, így mi álljuk a visszaküldés díját is. Ha hiánytalanul visszaérkezik a csomag, akkor megtérítjük a megrendelt csomag teljes árát!
Címünk: 6200 Kiskőrös, Mészáros Lőrinc utca 71.


 Kérjük, ha visszaküldesz számunkra valamit, előtte mindig értesíts bennünket. 

ÁFÁ-s számlát szeretnék, szükséges ezt jeleznem?

Minden esetben ÁFÁ-s számlát adunk vásárlóinknak, így nem szükséges jelezni annak igényét.

Hol tudok segítséget kérni a rendeléssel és egyéb ügyekkel kapcsolatban?

Egy telefonszámot találhatsz meg elérhetőségeink közt; a +36-70-907-0000 telefonszámon érheted el a webáruház ügyfélszolgálatát, ahol a rendeléseddel, kiszállítással, webáruházunkkal kapcsolatos kérdéseidre kaphatsz választ. Továbbá szintén ezen a telefonszámon kaphatsz információt, segítséget a termékekről, a vásárlás menetéről illetve a személyes vásárlás ügyében informálódhatsz.

Hol tudok ingyenes visszahívást kérni?

Nincs más dolgod, mint egy e-mailt küldeni a neveddel és a telefonszámoddal az info@rajzfilmajandekok.hu e-mail címünkre.