Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Tudnivalók

A vásárláshoz szükséges információkat itt találod:
 

Regisztráció >
Regisztráció ingyenes! Hol és hogyan kell regisztrálni?
Megrendelés >
Hogyan kell megrendelni? Milyen visszaigazolást kapok? Kupon beváltás!
Szállítási díjak, futárszolgálat >
Választható szállítási lehetőségek (személyes vagy futárszolgálat)?
Mennyibe kerül a szállítás?
 Mikorra várhatod a csomagot?
Fizetési módok >
Fizetés hogyan történik? Utalás, utánvétel, személyes?
Megrendelés nyomon követése >
Hol tudom megnézni, hogy merre jár a csomagom? ​
Elállási jog, visszaküldés >
Hogyan zajlik a visszaküldés? Elállás joga! Speciális csere lehetőség?
GYIK - Gyakran Ismételt kérdések >
Kattints ide, ha valamely kérdésre még nem találtál választ.
Termékek keresése >
Hol keresd meg kedvenc mesehősödet?
Hogyan találd meg leggyorsabban gyermeked disney ruháját?

Regisztráció

A vásárláshoz regisztrációra nincs szükséged! Ezzel csak a saját dolgodat tudod megkönnyíteni a következő rendelés során, mely ingyenes és melyhez csak a legszükségesebb adataidat kérjük. 
A regisztráció során kérjük, add meg számlázási címedet. Több szállítási címet is van lehetőséged megadni, így például változtathatod, hogy otthonodba vagy munkahelyedre, esetleg a barátodhoz kéred az aktuális megrendelés szállítását.


A címeket a későbbiekben módosíthatod Bejelentkezés után a Címadatok módosítása linkre kattintva. Fontos! Az adataid között mindenképpen add meg a mobiltelefonszámodat, melyen a futárszolgálat el tud érni majd a csomag szállításakor. Természetesen a mobiltelefonszámodat egyéb célra nem használjuk fel, és kizárólag nyomós okkal, a megrendeléseddel vagy a rendelésed pontosításával kapcsolatban keresünk rajta.

A regisztráció befejeztével a rendszer automatikusan küld egy emailt, benne a belépési oldal linkjével. Érdemes ezt az e-mailt megőrizned, hiszen a benne lévő linkre kattintva bármikor be tudsz lépni a felhasználói fiókodba. A MesefilmJátékok oldalára történő belépést követően lehetőséged van vásárlásra. Ezúton is köszönjük megtisztelő érdeklődésedet, regisztrációdat!

Személyes adataid védelme


A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezésed nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).


Jelszavad titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják (célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám stb.) is tartalmazó jelszót választanod, melyet könnyedén megjegyzel, de mások által nem kitalálható!). Webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadod, és engedélyezed számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján. Ha bármilyen kérdésed van ezzel kapcsolatban, fordulj Vevőszolgálatunkhoz.

Vissza


Megrendelés

A megrendeléshez nem szükséges regisztráció, csak a Te dolgodat könnyítheti meg. 
A termékek alatt és mellett lévő KOSÁRBA gomb segítségével helyezd a kiválasztott termékeket a kosaradba, majd kattints a felső részben található "Kosár" nyomógombra. Ezt követően még helyezhetsz a kosaradba további termékeket, mégpedig a vásárlás folytatása gombra kattintva. 

Ha minden terméket kosaradba helyeztél, melyeket meg szeretnél vásárolni, kattints a Tovább Pénztárhoz nyomógombra, ahol a megrendelésedet le tudod adni: 
- számlázási és szállítási adataidat tudod ellenőrizni, illetve itt van lehetőség további címet felvenni, ha szükséges. A rendszer az új szállítási címet is elmenti, így a következő vásárlásod alkalmával már csak ki kell választanod, hogy a megadott címek közül melyikre kéred a megrendelésed kiszállítását.
- szállítási módot tudod kiválasztani
- fizetési mód választása

A Pénztár folyamat utolsó lapján a Rendelés Összesítése látható. Itt tudsz megjegyzést írni nekünk vagy a futárszolgálatnak. Ne feledd a
"Tudomásul veszem és elfogadom a(z) Vásárlási feltételeket és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget." szöveg melletti kis dobozkát kipipálni. 

Kupon:
Sok esetben lehetőséged van kupon formájában a kapott kedvezményed beváltására. Rendszeresen különleges ajánlattal lepjük meg visszatérő vásárlóinkat. Ilyenkor minden esetben e-mailon küldjük ki a kedvezményes kupon kódot, amit őrizz meg, hiszen ez a virtuális kupon "készpénzt" ér és sajnos nincs lehetőségünk új kódot küldeni, ha véletlenül kitörlöd. A kapott kupont a vásárlás végeztével, fizetéskor a pénztárnál tudod beváltani - lehetőséged van a kupon átruházására tehát e-mailon elküldheted ismerősödnek, barátodnak, aki az áruházunkba történő regisztráció után felhasználhatja a vásárlásakor. A legtöbb e-mailon küldött kuponunk csak egy alkalommal, illetve meghatározott időszakban használható fel. Ezekről az információkról e-mailon mindig tájékoztatást küldünk. 

Internetes áruházunk éjjel-nappal várja a megrendelésedet. Viszont, ha nem boldogulsz a megrendeléssel, e-mailon kérhetsz tőlünk
ingyenes visszahívást

Bármely termék megvásárlásakor e-mailon és telefonon is megkeresünk Téged és tájékoztatunk arról, hogy az általad kiválasztott termék(ek) raktáron vannak vagy kell pár nap (maximum 3-4 nap) a beszerzésükre. 

Vissza


Szállítás - szállítási díjak

Futárszolgálat

MesefilmJátékok.hu webáruház a Magyar Posta Zrt. MPL futárszolgálattal juttatja otthonodhoz a megrendelésedet, illetve ha Kiskőrösi vagy környékbeli vagy (Kecel, Soltvadkert, Bócsa) mi magunk is kiszállítjuk.

Házhozszállítás futárszolgálattal:

A futárszolgálattal történő szállítás 1-2 munkanapon belül történik. Amikor a csomagodat elkészítettük és a futárszolgálatnak átadtuk, e-mailt küldünk a csomag várható érkezésének napjáról, benne a futárszolgálat ügyfélszolgálatának elérhetőségével illetve utánvételes fizetés választása esetén pedig a fizetendő összegről. 

A szállítási díj 15.000 Ft felett ingyenes.

Szállítási díjak

Disney termékeinknél: 

5.000 Ft alatti megrendelés esetén  1190 Ft

5.000 Ft  - 15.000 Ft közötti rendelés esetén 1090 Ft

15.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes

A szállítási költségeink tartalmazzák az egyéb előforduló plusz költségeket is.

A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8.00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat, ezért szállítási címként érdemes olyan címet megadnod, ahol napközben az tartózkodik, aki átveszi majd a csomagot.

Amennyiben szeretnéd, hogy konkrét időpontban szállítaná ki a futárszolgálat a megrendelt csomagodat vagy valaki más venné át helyetted ennek sincs semmi akadálya. Nem kell mást tenned csak a megrendelés során a megjegyzés fülbe megírni, hogy pontosan melyik nap és mikor szállítsák ki, illetve ha más veszi át helyetted a csomagod annak a személynek a nevét és elérhetőségét kell megadnod. Nehezen megtalálható címek esetén érdemes pontosan megadnod az emeletet illetve az ajtószámot valamint adhatsz egy rövid útbaigazítást is, amely alapján a futár könnyen odatalál. Mi ezeket az információkat továbbítjuk a futárszolgálat felé. Viszont ha a futár nem talál senkit a megadott címen minden esetben értesítést hagy. Rákövetkező nap újra megkísérli a kiszállítást, ám ha másodszorra sem sikerül kiszállítani a csomagodat, akkor a helyi postán hagyja. Itt a csomagodat még tíz munkanapon belül át tudod venni.   

Szállítási határidő: 1 maximum 5 munkanap


A fenti árak kizárólag Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.
 

Vissza


Fizetési módok

Fizetési módok Futárszolgálati kézbesítés esetén


A megrendelésedet kétféle módon fizetheted ki: utalással vagy utánvéttel. 

Banki előreutalás esetén a megrendeléstől számítva 7 napon belül a megrendelés értékének bankszámlánkra kell beérkeznie, különben a rendelés törlődik. Banki előreutalás során a megrendelésed teljes végösszegét (a kiválasztott szállítási díjjal együtt) az alábbi bankszámlánkra kell átutalnod:


Mészáros Nóra
Fókusz Takarékszövetkezet
52500075-12500648


Kérjük, hogy az átutaláskor a közleményben tüntesd fel a neved és a megrendelésed számát, amelyet a visszaigazoló e-mailben megtalálsz, mivel ez alapján tudjuk azonosítani a befizetést! Az összeg beérkezése után a választott módon juthatsz hozzá a megrendelt csomagodhoz (személyes átvétellel vagy kiszállítással). A banki átfutások miatt 1-2 nappal hosszabb lehet a szállítási vagy a személyes átvételi idő.  


Utánvét esetén a futárnak kell átadni a megrendelés ellenértékét, amikor a csomagodat otthonodba szállítja. A házhozszállítás napjáról e-mailben értesítünk, amiben a csomagod pontos érkezése szerepelni fog. Az utánvétel kezelési díját a fentebb leírt szállítási díjak tartalmazzák.

Kérjük, postai befizetéssel ne küldd el a megrendelésed értékét, mert ez esetben a postai utalásról, azaz a befizető személy azonosításához szükséges információk csak néhány héttel az összeg beérkezése után érkeznek meg, ami azt jelenti, hogy a csomagodat nem tudjuk időben elküldeni Neked.

Vissza


Megrendelés nyomon követése

Megrendelésed állapotáról (pontosan hol tart) folyamatosan nyújtunk információt, amíg nálunk a MesefilmJátékok.hu webáruházunkban különféle feldolgozási folyamatokon megy keresztül, illetve ha már elkerült tőlünk.
Ezen rendelési állapotokat Bejelentkezés után a Saját adatok linkre kattintva, a "Korábbi rendeléseim" kattintva láthatod.

Rendelések állapotának bizonyos fázisai:

- Banki utalás: Megrendelésed beérkezett hozzánk és a fizetési módnál az utalást választottad. Ekkor az általad választott termékeket elkülönítjük a webáruház többi termékétől és előkészítjük a számlázásra és egyben szállításra.
- A megrendelés összege beérkezett: Bankszámlánkra beérkezett a megrendelésed ellenértéke. Még aznap vagy legkésőbb a következő munkanapon számíthatsz arra, hogy a futárszolgálat részére átadjuk a csomagot. Amikor ebbe a státuszba kerül a megrendelésed, akkor e-mailt küldünk, melyben visszajelzünk a megrendelésed értékének beérkezéséről.

- Utánvétel: A Disney termékeinket utánvételes fizetéssel rendelted meg, megrendelésed beérkezett hozzánk. Várhatóan 1 munkanapon belül a megrendelt Disney termékeket átadjuk a futárszolgálatnak, akik a következő munkanapon szállítják otthonodba.

- Csomagolva: Az általad kiválasztott termékek borítékba/speciális fekete színű csomagolásba kerültek, számládat kiállítottuk, és a csomagcímke is elkészült. Várjuk a futárt, hogy elvigye tőlünk a csomago(ka)t. Ebben a státuszban általában csak néhány órán keresztül vannak a csomagok. 

- Teljesítve: Csomagodat átadtuk a futárnak. Még aznap e-mailt küldünk arról, hogy a futárszolgálat részére, azaz szállításra átadtuk a csomagodat. Ebben a levélben találod meg a futárszolgálat ügyfélszolgálatának telefonszámát és a csomagazonosító számodat is. Ennek a számnak a segítségével a következő oldalon tudod megtekinteni a csomagod pontos helyzetét. 

Vissza


Minőségi kategóriák

Webáruházunk polcain különböző méretű és nemű új Disney ruhák és kiegészítőket lehet vásárolni.

Vissza


Termékek keresése

Az egyes kategóriák nevére helyezve az egeret (pl Ovis Hátizsákok stb...) a legördülő ablak segítségével tudod a termékek listáját pontosítani, azaz az általad keresett termékekre keresni, szűrni.

Disney termékeink esetében helyezzük az egeret a kategória nevére ilyenkor a kategóriában található összes alterméket legördíti. Itt ki tudjuk választani azt, amire éppen szükségünk van. Mesehősök kategóriánál kicsivel más a helyzet. Ebben a kategóriában az összes oldalon megtalálható mesehős megtalálható. Itt, ha valamelyik kedvenc mesehősötök képére rákattintasz akkor az oldalon fellelhető összes ide tartozó terméket megtalálhatod. 


Amennyiben megtaláltad a kereset terméket csak kattints rá a további képekért, részletes leírásért. 


Gyorsabb keresés érdekében használd a keresőt! Így könnyen, gyorsan megtalálsz mindent: írj be egy jellemző kulcsszót az oldal tetején, a kosár jel mellett található üres mezőbe és nyomd meg a "Nagyító" gombot. A találatokat a "Rendezés" feliratnál lenyíló ablaknál tudod beállítani. 

Termék oldal: minden termékünkről részletes leírást és kattintással nagyobb képet, illetve a jobboldali dobozban készlet és szállítási információt találsz. Ha megtetszett egy termék, akkor a "nagy" kosárra gombra kattints. A felső sor közepén láthatod a kosárba helyezett termékeidet. Amikor végeztél, kattints a felső sor közepén látható kosárra majd nyomd meg a "Tovább a pénztárhoz" gombot. 

Vissza


Elállási jog, visszaküldés

Amennyiben a megrendelt és kézhez kapott terméket mégsem szeretnéd megtartani, akkor az átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vagyis visszaküldheti a megrendelt terméket. 

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni kívánsz elállási jogoddal, annak jelzését megteheted a megadott elérhetőségeink valamelyikén e-mailben, írásban, vagy telefonon.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Te az erre irányuló nyilatkozatot 14 napon belül (akár a 14. napon) elküldi részünkre.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzés időpontját vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel nyilatkozatod, így tudod igazolni a postára adás dátumát.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a cégünk címére. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül Mészáros Nóra egyéni vállalkozó a Te általad megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát. 

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek téged terhelnek, tehát a termék a telephelyünk címére (6200 Kiskőrös, Mészáros Lőrinc utca 71.) történő visszaküldésének költségét Neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel.  Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését Mészáros Nóra egyéni vállalkozó követelheti tőled!

A csomag beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Kérjük segítsd a munkánkat azzal, hogy a visszajuttatott termék a lehetőségek szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen erre azért lenne szükség hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni. Viszont ha már felbontottad akkor arra ügyelj, hogy a csomagolás része, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban meglegyen. 

Nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan termék esetében, amely a Te személyedhez kötött, illetve amelyet a Te utasításaid alapján vagy kifejezett kérésedre állítottunk elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza


Speciális csere lehetőség

Áruházunkat szeretnék még különlegessé tenni és még jobban a Ti kényelmetekre szabni. Éppen ezért alakítottuk ki a speciális csere lehetőségünket.
Mi is ez a speciális csere lehetőség? A Magyar fogyasztók érdekeit védő törvényben leírt 14 napos elállási jogon kívül mi úgy gondoltuk Ti sokkal többet érdemeltek éppen ezért indítottuk el a speciális csere lehetőséget, aminek köszönhetően még több lehetőséget biztosítunk számotokra, ha meggondolnátok magatokat. 


A törvényben foglalt 14 napot most plusz 46 nappal meghosszabbítjuk, így a megvásárolt Disney termékeket a vásárlás napjától számított 60 napig visszahozhatod, amennyiben a termék még nem lett használatba véve, bontatlan gyári sérülésmentes csomagolásban van, valamint megvan az eredeti általunk adott számla. 

Ha ezek a feltételek együttesen teljesülnek illetve a csomagot visszajuttatod a részünkre (a visszaszállítás díját azonban neked kell megfizetned) akkor egy speciális csere kupont adunk az eredeti vételárnak megfelelően. Ezt a kupont a csomag visszaszolgáltatástól számítottan 90 napig használhatod fel. 

Hibás termékek cseréje (Reklamáció és szavatosság) 


Hibás termékek cseréje lehetőség csak a Disney termékeinkre vonatkozik. Amennyiben bármilyen külső sérülést találsz a csomagon ezt mindenféleképpen jelezd a futárnak, aki köteles átadni az árut és a helyszínen tételes jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztalsz a számlázott és a szállított termék(ek) között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut találsz, kérjük, azonnal hívd fel vevőszolgálatunkat és a lehető leggyorsabban orvosoljuk a problémát.

Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát minden esetben őrizd meg, mert a "hibás termékek cseréje" a leggyorsabban és a legkönnyebben ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk minden esetben a hazai törvényeknek megfelelően jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezd felénk a problémát és a lehető leggyorsabban juttasd vissza áruházunknak a hibás terméket - amint megérkezik, kicseréljük.

Vissza


GYIK - Gyakran Ismételt kérdések

Itt azokra a kérdésekre találod meg válaszainkat, melyek valamilyen módon visszatérő kérdésként merülnek fel a Vásárlóink körében. A kérdések és válaszok a Disney termékeinkkel kapcsolatosak. 
Reméljük megtalálod a keresett információt. Kattints ide és olvasd végig a kérdés-válaszokat >> 

Valamire nem találtál választ itt és másutt sem? Kérjük írd meg nekünk, és segítünk!

Vissza